دریپر قهوه کلور چیست؟ قهوه سازی دستی و آسان برای دم کردن قهوه!

دریپر قهوه بهترین ویژگی های فرنچ پرس و قهوه سازهای دستی قطره ای را در خود جمع کرده و اشکالات هر کدام را رفع کرده و به عنوان وسیله ای کاربردی برای دم کردن آسان و سریع قهوه استفاده می شود.

در روش تهیه قهوه با فرنچ پرس می توانید زمان تزریق را کنترل کنید، اما از بین رفتن گرما و رسوب در فنجان می تواند یک مشکل باشد. دم کردن قطره ای قهوه با فیلتر کاغذی آسان و راحت است اما مشکل عدم کنترل زمان تخلیه است، یعنی قهوه بلافاصله شروع به خارج شدن می کند.

دریپر قهوه وسیله ایی ساده اما هوشمند است که با افزودن یک درپوش و با داشتن یک فیلتر، کنترل زمان تخلیه را با یک فنجان بدون رسوب قهوه ترکیب می کند.

استفاده از دریپر هوشمندانه و آسان است!

استفاده از دریپر قهوه یکی از ساده ترین و بدون دردسرترین وسایل برای تهیه قهوه دستی است. از یک ویژگی مخصوص قفل استفاده می کند که به شما امکان می دهد بدون دردسر زمان تخلیه و فیلتر کردن قهوه را کنترل کنید.

جنس این قهوه ساز ساده اما کاربردی دریپر قبلا فقط از پلاستیک خوب و مرغوب بود اما امروزه سایر جنس ها مثل استیل و همچنین مدل ها و سایزهای مختلفی از آن در بازار وجود دارد.

در مدت زمانی که که منتظر هستید قهوه آماده شود، یک درب بر روی قهوه قرار می گیرد تا گرمای آن حفظ شود و قهوه مدت بیشتری حل شود تا عصاره آن بیشتر خارج شود.

از آنجایی که استفاده از قهوساز دریپر بسیار آسان است، می تواند گزینه ای عالی برای شروع کار  کسی باشد که به دنبال امتحان کردن و دم کردن قهوه به صورت دستی است. در واقع این یک دستگاه بخشنده است که به شما امکان می دهد همانطور که می خواهید دقیق (یا تنبل) باشید.

اگر به دنبال یک قهوه سازی هستید که انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد، پس بهتر است در جای دیگری و به دنبال دستگاهی دیگری باشید که می توانید در فروشگاه آنلاین کافی مافی با انواع آنها آشنا شوید.

اما هر چقدر هم بگردید قهوه سازی مانند هریو وی 60 (V60) برای شروع و تجربه کردن، دست شما را باز نمی گذارد! دریپر قهوه بهترین وسیله برای دم کردن قهوه به روش پور اور می باشد.

چه کسانی نباید دریپرقهوه بخرند!

دریپر قهوه با داشتن ویژگی خاموش خودکار اتوماتیک که آب را به صورت گرم در میان پودر قهوه شما نگه می دارد تا زمانی که آماده شود، و همچنین راهیست که بتوانید زمان رو خودتون کنترل کنید! اما در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است دریپر برای شما مناسب نباشد:

  • شما عطر و طعم تولید شده توسط دستگاه های قهوه سازی که با غوطه وری قهوه در آب درست می شوند را دوست ندارید! چون معمولا در این مدل روش های آماده کردن قهوه مثل فرنچ پرس ممکن است اجزای معطر و میوه ای بیشتری از دانه قهوه شما را استخراج نکند و تمایل به تولید یک فنجان قهوه کامل تر، با طعمی قوی تر و حتی تا حدی تلخ نیز داشته باشید.
  • اگر شما عاشق اسپرسو هستید، دریپر یا به اصطلاح اگه بگم، قهوه چکان هوشمند، مطمئناً می تواند قهوه ای قوی درست کند و جایی در بین قهوه ساز های قطره ای و فرنچ پرس ایجاد کند، اما نمی تواند میزان استخراج عصاره قهوه و پیچیدگی اسپرسو را بدست آورد.
  • اگر شما می خواهید به تعداد زیاد فنجان قهوه آماده کنید، دریپر به کار شما نمیاد و بهتره از یک قهوه ساز با حجم بیشتری مانند کمکس را برای دم کردن قهوه در نظر بگیرید.

منابع:

  1. www.sweetmarias.com
  2. www.homegrounds.co
0/5 (0 نظر)