آیا قهوه می تواند باعث رفلاکس معده شود؟ بله. 7 راه برای جلوگیری از آن

بیشتر جمعیت جهان تا حدی با مساله رفلاکس معده یا همان ترش کردن روبرو می شوند. در حالی که برخی از افراد بعد از خوردن غذاهای تند، احساس سوزش خفیف در ناحیه میانی سینه خود احساس می کنند، سایر افراد روز و یا شب با احساس سوزش داخلی جدی رنج می برند که از معده تا گلو می باشد.

کسانی که با نسخه ثابت و جدی تر رفلاکس اسید معده سر و کار دارند، معمولاً در مشخص کردن مقصر آشپزی خود، مشکل دارند. اگر در رده دوم قرار گرفته اید و قهوه می نوشید، در آنجا علت اصلی رفلاکس اسید شما نهفته است.

حتی گاهی اوقات سوزش سر دل ممکن است از یک فنجان قهوه ناشی شود، مگر اینکه قهوه موجود در فنجان یک قهوه اسید کاهش یافته باشد.

قهوه اسیدی

قهوه به طور طبیعی اسیدی است. اسید ارگانیک موجود در دانه های قهوه همان چیزی است که عاشقان این نوشیدنی خوش طعم دوست دارند.

این اسید طبیعی همچنین حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که حال انسان را خوب می کند و راهی را برای حضور نوشیدنی در لیست نوشیدنی های سالم فراهم کرده است.

با این حال، برخی از افراد دارای سیستم گوارشی هستند که قادر به کنترل اسید طبیعی نیست و پس از لذت بردن از یک فنجان قهوه، آنها را با سوزش ناخوشایند معده روبرو می کند.

با ما همراه باشید تا هفت روش جلوگیری از رقلاکس معده را یاد بگیریم تا بتوانیم با به کار بردن آنها از با خیال راحت از خوردن یک فنجان قهوه دلچسب خودتان لذت ببرید.

7 راه برای جلوگیری از رفلاکس معده قهوه

قهوه کم اسید

چند مارک قهوه در حال درمان دانه های قهوه به روشی متفاوت هستند، بنابراین محصول نهایی حاوی اسید کمتری است، اما هنوز هم طعم کامل را حفظ می کند. وقتی که با خنک کردن آهسته دانه ها فرآیند  رست کردن را قطع می کنید، میزان اسیدیته موجود در هر دانه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

روش دیگری که توسط این مارک های قهوه کم اسید برای کاهش سطح اسیدیته استفاده می شود، از بین بردن لایه بیرونی مومی دانه های قهوه قبل از رست کردن است.

محصول نهایی دارای همان عطر و طعم است اما کمتر باعث می شود که قهوه پس از مصرف به یک داروی آنتی اسید برسد. تنها اثر جانبی منفی روش هایی که برای از بین بردن برخی از اسیدهای طبیعی از دانه های قهوه استفاده می شود، دانه نیز معطر تر است ولی عطر و بوی حسی هنوز همانقدر قدرتمند نیست.

قهوه رست شده دارک

اگر دانه های قهوه که به طور خاص برای از بین بردن اسیدهای آلی قرار می گیرند برای شما ایراد دارد، یک ترکیب قهوه رست شده دارک به طور طبیعی حاوی اسید کمتری خواهد بود.

هرچه قهوه رست شده دارک تر باشد، سطح اسید آن نیز پایین می آید. با این حال، این ممکن است برای عاشقان نوشیدن قهوه که نوشیدنی قهووه رست شده لایت و مدیوم ​​را ترجیح می دهند ، یک ضرر ایجاد کند.

ارتفاع پایین

دانه های قهوه که در ارتفاعات کم رشد می شود حاوی اسید کمتری نسبت به آنهایی است که در مناطق کوهستانی رشد می کنند. دانستن جایی که دانه قهوه پرورش یافته است می تواند یک قهوه کم اسید به طور طبیعی کم برای شما فراهم کند که باعث نمی شود شما در شب با سوزش سر دل از خواب بیدار شوید.

گیرنده های اسید

یکی از راه های خنثی کردن اسید موجود در قهوه، مجبور کردن یک واکنش شیمیایی برای خلاص شدن از شر آن است. این ترفند باعث کاهش اسید می شود در حالی که عطر و طعم قهوه شما را تغییر نمی دهد، به همین دلیل استفاده از محصولی مانند Coffee Tamer به خوبی جواب می کند.

این ماده اضافه شده به قهوه، اسید موجود در قهوه را تا 90٪ کاهش می دهد، که به نوبه خود احتمال ابتلا به رفلاکس اسید را تا حد زیادی کاهش می دهد. در عوض این یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از شعله ور شدن در وهله اول است و اسیدهای قهوه را به هم وصل می کند تا باعث ناراحتی معده شما نشود.

کسانی که قهوه می نوشند، کاهنده اسید را بسیار موثر و راه ایده آل برای لذت بردن قهوه در هر زمان، حتی در حین حرکت، دانسته اند.

دم کردن سرد

شما ممکن است قهوه دم کرده سرد را در زنجیره مورد علاقه خود دیده باشید، زیرا این امر در بین دوستداران قهوه روز به روز محبوب تر می شود. این روش قهوه را با طعم  تلخی کمتری تولید می کند و همچنین مورد توجه بسیاری از افرادی است که در رفلاکس اسید یا سایر مشکلات گوارشی مشکل دارند.

دم کردن سرد قادر است اسید موجود در قهوه را به طور مؤثر خنثی کند، زیرا در آن از آب سرد به جای آب گرم برای استخراج طعم و مزه از دانه ها استفاده می شود. به عنوان یک نتیجه، اسید بسیار کمتری در دم کرده تولید می شود – قهوه دم کرده سرد تا 70٪ کمتر از یک فنجان قهوه معمولی اسید دارد.

یكی از بهترین راه ها برای کاهش رفلاکس معده قهوه دم كرده سرد، اطمینان از درست كردن خود آن است. انجام آن بسیار آسان است 3/1 فنجان قهوه خرد شده معمولی را درون ظرف قرار دهید، 5/4 فنجان آب سرد اضافه کنید، به طور مختصر هم بزنید و بگذارید حداقل 12 ساعت در یخچال شما بنشیند.

هرچه مدت زمان طولانی تر باشد، طعم حاصل از آن جسورانه تر خواهد بود. برای کاهش مقدار ته نشین در دم کرده خود از 2/1 فنجان قهوه درشت و به همان مقدار آب استفاده کنید. پس از پایان دوره دم کردن، قهوه را درون فنجان خود بریزید و لذت ببرید. اگر ترجیح می دهید، مجدداً آن را از طریق فیلتر قهوه صاف کنید تا هر نوع تفاله آن جدا شود.

پوسته تخم مرغ

به نظر می رسد استفاده از پوسته تخم مرغ هنگام دم کردن قهوه برای کاهش اسید آن عجیب به نظر می رسد، اما به دلیل شیمی ساده عمل می کند. پوسته های تخم مرغ قلیایی هستند، که برای خنثی کردن هرگونه اسید از جمله موارد موجود در دانه های قهوه کار می کند.

استفاده از پوسته های تخم مرغ هنگام دم کردن قهوه شما باعث کاهش هر نوع طعم تلخی نیز می شود که در نتیجه روش دم کردن، شما انتخاب می کنید.

یک یا دو پوسته تخم مرغی را که به خوبی شستشو داده طوری که هیچ چیزی از تخم مرغ بر آن نمانده باشد، و آنها را با دستان خود درون یک کاسه خرد کنید. پوسته های تخم مرغ خرد شده را درون کافه خود قرار دهید.

برای دستگاه های قطره ای اتوماتیک ، صدف ها را درون سبدی که قهوه را درون آن قرار داده اید، قرار دهید. همانطور که معمولاً دم می کنید و می فهمید که طعم قهوه شما سالم تر است و از رفلاکس اسید رنج نمی برید.

مقداری نمک

به طور معمول نمک قبل از دم کردن به یک فنجان تمیز قهوه اضافه می شود تا تلخی آن را کاهش داده یا از طعم دم کرده آن که بسیار اسیدی است، جلوگیری کند. اما برخی نیز از این روش برای خنثی کردن اسید موجود در قهوه به منظور کاهش احتمال رفلاکس اسد معده اضافه می کنند.

اگر روش دیگری در دسترس نباشد، قاطعانه کار می کند و در یک فنجان از یک انگشتی استفاده  کنید – اگر اندازه گیری می کنید، یا از یک قاشق چایخوری استفاده کنید و  بیش از 8/1  قاشق چای خوری بالا نروید تا از شور شدن طعم قهوه جلوگیری کنید.

برای افزایش کارآیی افزودن نمک به قهوه خود، از مخلوط رست شده دارک استفاده کنید.

نتیجه

تنها راه واقعی برای تعیین نام تجاری، مخلوط و قهوه رست شده و کاهش یافته اسید که مزه خوبی دارد، بدون ایجاد رفلاکس اسید از طریق آزمایش و خطا است.

یک نوار قهوه درست کنید و با دوستان خود مزه دار کنید تا انواع قهوه ترکیب شده را امتحان کنید و میزان اسید را کاهش داده و در آخر با یک فنجان داغ قهوه بدون رفلاکس اسید، لحظه به لحظه لذت ببرید.

0/5 (0 نظر)
اسید قهوهاسید معدهرفلاکس معدهقهوه و معدهمصرف قهوه